انواع چسب کاشي شرکت ياپيش چسب

جمعه 25 فروردين 1402
9:32
بوسه چین


انواع چسب کاشي شرکت ياپيش چسب

امروزِ ما، به دنياي فناوري و اطلاعات معروف شده است. علت آن چست؟ چرا آن را عصر فناوري و اطلاعات مي شناسند؟ چون پيشرفت علم در مدت زمان کم سعودي عمل کرده است. با استفاده از اطلاعات به دست آمد? علم هاي مختلف نظير شيمي، رياضيات و...، فناوري هايي توليد شده، جايگزيني براي روش ها سنتي در زمينه هاي مختلف شدند. ساختمان سازي و عمران علمي بوده که بسيار اين تغيير و استفاده در آن مشاهده شده است. از فناوري هاي علم شيمي نظير فناوري نانو، چسب هاي صنعتي و تجهيزات جديد و برتر، و... در راستاي توسعه و پيشرفت اين علم خيلي مهم و کاربردي استفاده کرده اند.

يکي از اين دستاورد هاي نوين انواع چسب هاي صنعتي بوده مانند:

• چسب بتن

• چسب اکريليک

• چسب درزگير

• انواع چسب کاشي

• انواع چسب سراميک

اين چسب ها هر يک کاربرد خاص خود را دارند. مثلا انواع چسب کاشي به شکل هاي پودري و خميري بوده و چه بسا کارآمد تر از روش هاي سنتي عمل مي کند. متريال قديمي در موارد گسترده اي آسيب پذير بوده اند. از آنجا که سازه ها بسيار حساس هستند و کوچکترين آسيب پذيري در آنها خطرناک خواهد بود. بايد که بهشان توجه ويژه اي داشت. مصالح و روش هاي قديميدر مقابل رطوبت نفوذپذيري و ضعف از خود نشان مي دهند. به همين علت چه بهتر که جايگزيني برايشان در نظر گرفته شود. با انواع چسب کاشي مي توان بستر و درزکاشي هارا به خوبي عايق سازي انجام داد. چرا که يک عايق بندي اصولي از ورود رطوبت به داخل سيمان و بتن جلوگيري مي کند. اين امر به نظر ساده و کوچک مي رسد؟ ولي آنقدرها کوچک هم نيست. مسئله رطوبت خانه خراب کن است. زيرا بر اثر يخ زدگي آن در بتن ها، در چنين شيء عظيم و مستحکمي ايجاد ترک کرده، در آخر باعث تخريب مي شود. دست کم گرفتن آن کار هوشمندانه اي نيست. از آنجا که گفتيم روش هاي سنتي بسيار نفوذپذير بوده و چقدر بارها شده که متوجه خالي شدن درزهاي اتصالي کاشي و سراميک ها شده باشيم. همين درزهايي که با روش هاي سنتي پر مي شوند، به همين راحتي نيز فرسوده مي شوند. استفاده از انواع چسب کاشي براي کاشي، ترک کاشي و درزگيري، چسباندن بتن، شيشه و چوب بسيار روش بهتري است. امروزه نيز جاگير متريال قديمي شده است.

انواع چسب کاشي پودري

در مورد ويژگي ها و فوايد انواع چسب کاشي گفتيم. حال درباره انواع آن و ويژگي ها تفاوت ها و کارايي آنها گفته انتخاب را براي شما راحت کنيم.

يکي از انواع چسب کاشي شامل چسب پودري است. با ترکيباتي بر پايه سيمان بوده، کافي است با آب مخلوط شود تا به آساني مورد استفاده قرار گيرد. اين چسب به سرعت، طي 24 ساعت خشک مي شود. مقاوم در مقابل نفوذ آب و هوا بوده، سرعت ساخته سازه را بالا برده، علتي براي سهولت کار خواهد بود. از اين نوع چسب کاشي در انواع مختلف سازه به کار مي رود.

نوع پودري انواع چسب کاشي به شکل کلي براي چسباندن انواع کاشي، سراميک و سنگ هاي تزئيني به کار مي رود. همچنين براي استفاده در کف استخر، مخزن ها و منبع هاي آب و حمام مناسب مي باشد.

ويژگي ها بسيار عالي اين چسب را خواهيم، يکي از موارد بسيار مهم آن قيمت به صرفه آن است. اين متريال بسيار مقاوم و غيرقابل نفوذ، در برابر آب، فشار هوا و عوامل تخريب ديگر، انعطاف پذير، سرعت بسيار بالا، هزينه کمتر، عايق بندي استاندارد و چسبندگي فوقوالعاده آن شامل ويژگي هاي ديگر آن هستند. اگر براي انجام کاشي کاري در موارد بالا مي خواهيد اقدام به خريد چسب بکنيد. پس چسب پودري انتخابي عالي براي شما خواهد بود.

انواع چسب کاشي خميري

مي خواهيم حال علاوه بر عايق بندي و جلوگيري از نفوذ آب در برابر تغييرات آب و هوايي و دمايي نيز چاره اي بي انديشيم. چاره اي براي آن دسته از ساختمان و برج هاي بلند، که بايد کاملا اصولي و ويژه عايق يندي شوند. چرا که تعداد بسياري زيادي انسان در آن سازه ها زندگي، کار و فعاليت هاي ديگر انجام مي دهند. اين ساختمان ها بسيار خودشان به خودي خود سنگين هستند، اگر کاشي کاري يک وزن زياد ديگر، مربوط به چسب نيز به آن اضافه کند. کار را بسيار خطرناک مي کند. براي نجام هر فعاليتي اين چسب مورد استفاده قرار مي گيرد و دايره کاربرد آن گسترده است. اينجاست که چسب پودري کناره گيري مي کند و به جاي آن نوع ديگري پا درمياني مي کند.

نوع ديگري از انواع چسب کاشي نوع خميري آن است. اين چسب بسيار سبک و با استفاده آن ديگر چسب کاري شما، ساختمان را سنگين نمي کند و به قولي باري اضافه بر روي ساختمانتان نمي گذارد. به همين علت نيز در ساختمان هاي بلند و برج ها بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. ويژگي هاي اين چسب، پس شامل وزن بسيار کم، ضد آب، ضد فرسودگي، مورد استفاده براي چسباندن انواع درزها و کاشي و سراميک بوده، از ويژگي هاي بارز آن مي توان به ميزان چسبندگي بسيار قوي و بالا، کاملا انعطاف پذير، بدون بو و آلايندگي، استفاده آسان، تحمل فشار آب، ضد آب و مقاوت بسيار آن اشاره کنيم. همچنين اين نوع چسب خيلي در مقابل فشار دما و آب و هوا مقاوم بوده باعث ضغف آن نمي شوند.

شکل خميري انواع چسب کاشي، تنها باگ موجود آن دير خشک شدن آن است. که به طور معمول 72 ساعت به طول مي انجامد. اما نظر من در اين باره اين است که تمام اين موارد ارزش آن را دارند.

انواع چسب کاشي و سراميک

با توجه به انواع چسب کاشي تا به حال بسيار گفتيم انتخاب آن ها با خود شماست. ولي روش هايي که از سمت ما عنوان شده اند. فقط شامل روش هاي بسيار عالي و به صرفه بوده اند. روش هاي سنتي هم نيز هستند. تفاوت اين روش ها با روش هاي نوين در باگ هاي برطرف شد? آنهاست. در فناوري هاي نو مشکلات و کمبود هاي روش هاي قبل بررسي شده تا جايي که مي شود از بين مي روند. البته نمي توان گفت روش هاي ديگر کاملا نا کارآمد هستند. بله صرفا روش هاي جديد امروزه کاربرد بسيار بيشتري در مقابل آنها داشته اند. ولي هنوز در خيلي قسمت ها و موارد از روش هاي سنتي استفاده مي شود.

چسب کاشي و سراميک انواع مختلفي به شکل سنتي و نو و جديد دارد. هر يک از آنها با توجه به شرايط و محيط انتخاب شده، به کار مي روند. انواع چسب کاشي و سراميک به شکل کلي شامل:

• چسب بر پايه سيمان

• پسب خميري

• چسب پودري

• چسب رزيني واکنشگرا

افراد با توجه به شرايط و نوع و ميزان استفاده انتخاب مي کنند که کدام مورد را تهيه و براي محل مورد نظر استفاده کنند.

با توجه به تمام مطلب تا به اينجا، شما کافي است، موارد مورد استفاده، انتظارات خود از يک چسب و ميزان مورد نيازتان را به خوبي بررسي کرده، زماني که نياز خود را دانستيد اقدام به خريد کنيد.

انواع چسب هاي سراميک

کاشي و سراميک هردو متريالي مشابه و با کارايي يکسان هستند. همچنين ويژگي هاي يکساني هم دارند. بافتي غير قابل نفوذ، ترکيبات فلزي و غير فلزي، ظاهر زيبا، مقاوم و مورد استفاده در قسمت هاي مرطوب شامل ويژگي هاي مشابه آنها است. تفاوت آنها و نوع کارايي آنها در اين است که سراميک را معمولا براي کف و بيشتر نماي بيروني، کاشي را براي ديوار مورد استفاده قرار مي دهد.

به دليل کارايي يکسان کاشي و سراميک به شکل کلي از چسب هاي يکسان نيز براي چسباندن و عايق بندي آنها استفاده مي شود. البته اين متريال پرکاربرد، برخلاف نام خود در مواردي به غير از کاشي و سراميک نيز مورد استفاده قرار مي گيرد مانند:

• امکان انجام کار روي بتن

• درزگيري و عايق بندي

• چسباندن قرنيز ها و نماي بيروني و دروني

• وصل شيشه مخصوصا بر روي بسترهاي صاف

• کاشي کاري با چسب روي موزاييک هاي قديمي

• وصل کردن مصالح با مقاومت و استحکام بالا

• قابليت کار بر روي سطوح انعطاف پذير مانند کف هاي چوبي

به شکل کلي به علت چسبندگي بالا در موارد مختلف و متعدد، مورد استفاده قرار مي گيرد. اين چسب صنعتي به شکل کلي همه کاره بوده و امروزه تبديل به يک قسمت و متريال جدا نشدني در ساخت سازه ها شده است. چرا که مطمئن بودن اين متريال مهمترين ويژگي آن بوده و هست.

قيمت انواع چسب کاشي

شما با بررسي شرايط، ميزان مورد نياز و مکان مورد استفاده، مي توانيد به راحتي نوع چسب و راه انجام آن را انتخاب و تهيه کنيد. با توجه به تنوع بسيار از انواع چسب کاشي، با برند ها و اندازه هاي مختلف، عنوان کردن قيمتيِ واحد امکان پذير نيست. مساحت مورد نظرتان، اندازه چسب و شرايط استفاده شما نوع چسب را تعيين مي کند. البته که تمام اين موارد بر روي قيمت محصول تاثير مستقيم دارد. چرا که اين چسب در اندازه هاي بسيار کوچک تا قوطي هاي چند کيلويي توسط توليد کنندگان و برند هاي خارجي و ايراني توليد و عرضه مي شوند.

حال اگر شرايط را شناخته و ميزان چسب مورد نياز خود را مي دانيد. قصد داريد از يک برند ايراني خوب و توليد کننده اي مطمئن خريد کنيد.

ياپيش چسب همواره آماده براي تامين نياز انواع چسب کاشي و صنعتي است. اگر هم شما نياز خود را به خوبي نشناخته و ترديد داريد در انتخاب چسب مورد نظرتان کافي است، با مشاوران ما تماس بگيريد، تا آن ها نيز به شما در اين مسئله کمک کنند. چرا که دغدغه چسب شما دغدغه ما نيز است.

مجموعه ما در زمين? توليد انواع چسب صنعتي و چسب کاشي و سراميک به طور تخصصي فعاليت داشته، به همين علت نيازي نيست نگران کيفيت محصولي که تهيه مي کنيد باشيد. ما کيفيت در کنار قيمتي عالي را براي شما تضمين مي کنيم.


[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بوسه چین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]