لایه باز وکتور 27

سه شنبه 20 اسفند 1398
0:01
بوسه چین

فروشگاه پروژه - لایه باز وکتور 27

  • فروشگاه پروژه - لایه باز وکتور 27

    طرح لایه باز وکتور مناسب پروژه های گرافیکی فرمت فایل psd می باشد با تمام جزئیات


    تگ ها: ایکون گل و بوته فتوشاپ photoshop لایه باز psd طرح پروژه

    توضیحات دمو: تصویر پروژه
    حجم دمو:270 کیلوبایت
    دانلود دمو

    نام: zahra
    ایمیل: zahrash1393@gmail.com
    مدرک تحصیلی:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسیت:
    تخصص:
    تاریخ تولد:
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    2.zip فایل پروژه 9 مگابایت

    حجم فایل های پروژه: 9 مگابایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:-
    نوع پروژه:-


    تخصص های لازم: فتوشاپ photoshop

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

لايه باز وکتور 27


برچسب ها: لایه , باز , وکتور , 27 ,
[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود سريال هم گناه با لينک مستقيم

دوشنبه 12 اسفند 1398
20:17
بوسه چین

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال هم گناه

يکي از سريال هايي که همه فيلم بازان ايراني به انتظار عرضه نمايش خانگي آن بودند سريال هم گناه به تهيه کنندگي و نويسندگي محسن کيايي است برادر مصطفي کيايي و علي کوچکي. توليد اين سريال در سال 1398 شروع و به پايان رسيد.

ql08_h2.jpg

ژانر اين سريال درام معمايي است که در 24 قسمت توليد شده است. سايت cafefilm اين سريال را با بهترين کيفيت براي دانلود خدمت کاربران ايراني قرار داده است. از جمله بازيگران سرشناس اين سريال هديه تهراني، پرويز پرستويي، مهتاب کرامتي، محسن کيايي، مهدي پاکدل و حبيب رضايي مي باشند. از نکات جالب اين فيلم بازي هديه تهراني پس از 9 سال دوري از عرصه نمايش است.

دانلود سريال هم گناه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/the-accomplice-series


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تازه هاي نشر بهمن 97 کاواک

شنبه 10 اسفند 1398
8:06
بوسه چین

کتاب بهزاد (شناخت نامه بهزاد گلپايگاني)

مجيد کاشاني و معراج قنبري | انتشارات نظر

بهزاد گلپايگاني، هنرمند نقاش و طراحي گرافيک در سال ???? و در خانواده‌اي نظامي به دنيا آمد. او تحصيلات خود را به پيشنهاد دوستش عباس مشهدي‌زاده از هنرستان هنرهاي زيباي پسران تهران که به تازگي راه‌اندازي شده بود، در سال ???? و در رشته? نقاشي آغاز کرد و سپس در دانشکده هنرهاي تزئيني تهران و سپس در هنرهاي زيباي پاريس ادامه داد. او در مدت هفت سال اقامت خود در پاريس به تحصيل و طراحي روي پارچه پرداخت. گلپايگاني در مقاطع مختلفي تحصيلات عالي خود را، در ايران و همچنين فرانسه نيمه کاره رها کرد. بهزاد معتقد بود با صاحب گالري‌ها و دست‌اندرکاران نيز به دليل ضوابط تجاري و تشريفات فراوان تفاهمي ندارد، از اين‌رو از بسياري از هم‌دوره‌اي‌هاي خود شهرت کمتري کسب کرد.

کتاب صنعت و امپراتوري

اريک هابسبام | مترجم: عبدالله کوثري | انتشارات ماهي

انقلاب صنعتي سرآغاز بنيادي‌ترين دگرگوني در زندگي آدمي در طول تاريخ مستند مکتوب است. اين انقلاب زماني کوتاه با تاريخ بريتانياي کبير انطباق يافت و بدين گونه تمامي اقتصاد جهان بر گرد اين کشور بنا شد و اين امر بريتانيا را صاحب چنان نفوذ و قدرت و جهاني‌اي کرد که هيچ کشوري تا به اين اندازه بدان دست نيافته است. در آن لحظه از تاريخ جهان،بريتانيا تنها صادرکننده تنها واردکننده‌ي عمده تنها عامل حمل‌و‌نقل تنها سرمايه‌گذار در خارج تنها امپرياليست و تنها کشور با سياستي به راستي جهاني بود. هابسبام در اين کتاب ظهور بريتانيا در مقام نخستين قدرت صنعتي، سقوط آن از جايگاه موقت پيشگامي، رابطه‌ي کم و بيش ويژه‌ي آن با ديگر بخش‌هاي جهان و برخي اثرات اين همه را بر کل جامعه و طبقات گوناگون آن کشور مورد بررسي قرار داده است.

کتاب مسافر تنها

جک کرواک | مترجم: سلماز بهگام | انتشارات ورا

حرفش را باور نکردم. جدا در نهايت اشتياق در پي تجربه‌اي بودم که براي شهروند دنياي مدرن به ندرت پيش مي‌آيد؛ خلوت مطلق و راحت در دنياي ناآرام طبيعت، شب و روز، شصت‌وسه روز و شب اگر بخواهم دقيق بگويم. ما اصلا نمي‌دانستيم که طي زمستان گذشته چقدر در کوهستاني که بنا بود به آن‌جا بروم برف باريده.

خريد اينترنتي کتاب از کاواک


برچسب ها: تازه , های , نشر , بهمن , , 97 , , کاواک ,
[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحصيل در اسپانيا و تحصيل در کانادا، کدام يک را انتخاب کنيم؟

سه شنبه 6 اسفند 1398
12:46
بوسه چین

تحصيل در اسپانيا و تحصيل در کانادا، کدام يک را انتخاب کنيم؟

کانادا و اسپانيا به دو قطب اصلي مهاجرت تحصيلي تبديل شده اند و دانشجويان بسياري از سراسر جهان براي تحصيل در اسپانيا و همچنين تحصيل در کانادا راهي اين دو کشور مي شوند. اما واقعا چرا اين دو کشور تا اين حد مورد توجه دانشجويان قرار گرفته اند و چرا افراد بسياري براي تحصيل در اسپانيا و کانادا اينقدر مشتاقند؟ در اين گزارش مي خواهيم پاسخ اين پرسش ها را بدهيم و از شرايط تحصيلي در اين دو کشور برايتان بگوييم.


تحصيل در اسپانيا

شهرهاي بزرگ اسپانيا همچون مادريد، والنسيا و همچنين بارسلونا داراي دانشگاه هايي هستند که از نظر علمي، در رتبه هاي کمتر از 550 جهاني قرار گرفته اند و همين امر باعث شده دانشجويان بسياري راهي اين شهرها شوند و قصد تحصيل در اسپانيا را داشته باشند.
جالب است بدانيد علاوه بر کيفيت دانشگاه هاي اين کشور، هزينه تحصيل در اسپانيا نيز آنقدر اندک است که شما به راحتي مي توانيد با گرفتن بورسيه، تحصيل خود را ادامه دهيد و با آرامش در اين کشور زيبا و منحصر به فرد زندگي کنيد. اما چگونه مي تواند از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده کرد؟
مدارک مورد نياز جهت دريافت بورسيه تحصيلي اسپانيا
براي آن که بتوانيد از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده کنيد، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:
1) اخذ مدارک کارشناسي و همچنين کارشناسي ارشد از دانشگاه هاي معتبر
2) دريافت مدرک آيلتس 6.5 زبان انگليسي
3) جلب موافقت استاد مشاور که تز دکتري شما را همراهي مي کند
4) داشتن کتب، مقالات علمي رسمي و...



تحصيل در اسپانيا به زبان انگليسي يا اسپانيولي؟

اين که شما تحصيل در اسپانيا را با چه زباني پيش ببريد، بستگي به رشته تحصيلي و همچنين دانشگاهتان دارد. بسياري از رشته هاي مهندسي که در مقطع دکتر تدريس مي شوند، به زبان انگيسي هستند و شما مي توانيد براي دريافت بورسيه اين رشته ها، مدرک زبان دريافت کرده و درخواست خود را به دانشگاه مربوطه ارائه کنيد.
موسسه دانش گستر کوه نور با سال ها تجربه در امر مهاجرت تحصيلي، مي تواند در مسير کسب مدرک زبان و همچنين اعزام شما به دانشگاه مورد نظر، همراهتان باشد و مراحل اخذ ويزاي تحصيلي اسپانيا را در کمترين زمان ممکن برايتان پيش ببرد.


هزينه هاي تحصيلي در اسپانيا

اگر نتوانيد براي تحصيل در اسپانيا، بورسيه دريافت کنيد، ميبايست هزينه تحصيلي دانشگاه هاي اين کشور را بپردازيد. شما بايد براي دوره کارشناسي بين 750 تا 2100 يورو بابت هر سال تحصيلي پرداخت نماييد. همچنين تاکيد مي کنيم اين مبلغ براي دانشگاه هاي دولتي است و شما در دانشگاه هاي خصوصي بايد شهريه بيشتري پرداخت کنيد.
از سوي ديگر هزينه تحصيلات تکميلي در دانشگاه هاي دولتي و خصوصي اين کشور، ميانگين بين 3000 تا 4000 يورو است که به صورت سالانه محاسبه و دريافت مي شود. البته اگر رشته شما از جمله رشته هاي پزشکي و پيراپزشکي باشد، ميبايست هزينه بيشتري را متقبل شويد.

مدارک لازم براي ويزاي تحصيلي اسپانيا

مدارکي که جهت دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا نياز داريد، عبارتند از:

  • اصل پاسپورت و شناسنامه به همراه کپي
  • عکس رنگي پاسپورتي
  • انگيزه نامه
  • مدارک تحصيلي به همراه ريز نمرات
  • مدارک زبان انگليسي يا اسپانيولي (اختياري)
  • توصيه نامه و رزومه
  • مدارک پذيرش دانشگاه
  • و...

تحصيل در کانادا

شايد برايتان جالب باشد که سالانه حدود 200 هزار دانشجو از سراسر جهان با هدف تحصيل در کانادا، راهي اين کشور مي شوند. کيفيت آموزشي بالا، اعتبار مدرک تحصيلي، هزينه هاي معقول و مواردي از اين دست، دليل اصلي علاقه مندي دانشجويان به تحصيل در کانادا است.


کيفيت آموزشي کانادا در چه سطحي است؟

بايد بگوييم کانادا سه دانشگاه معتبر دارد که در ميان 50 دانشگاه برتر جهان جاي گرفته اند. اين دانشگاه ها که با عناوين مک گيل، تورنتو و برتيش کلمبيا شناخته مي شوند، سالانه هزاران نفر را به سمت خود جذب مي کنند.
بايد تاکيد کنيم کيفيت آموزشي بالاي کشور کانادا سبب شده مدارک اين کشور کاملا معتبر باشند و اين امکان را براي فارغ التحصيلان فراهم آورند که پس از اتمام تحصيل به راحتي شغل مورد نظر خود را بيابند.
شما براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در کانادا مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کرده و از اين موسسه کمک بگيريد.

هزينه تحصيل در کانادا

احتمالا پيش از اقدام براي تحصيل در کانادا، نگران خرج و مخارج تحصيل و زندگي در اين کشور هستيد و از خود مي پرسيد آيا مي توانيد از عهده هزينه ها بر بياييد يا خير. بايد بگوييم نمي توان کانادا را کشوري ارزان دانست اما اگر بخواهيم اين کشور را با کشورهايي چون آمريکا و انگلستان مقايسه کنيم، هزينه تحصيل در کانادا بسيار پايين است. در واقع همين امر بوده که با توجه به اعتبار دانشگاه هاي کانادا، دانشجويان بسياري از سراسر جهان راهي اين کشور مي شوند تا در نهايت مسير تحصيلي خود را پيش ببرند.
از سوي ديگر وجود انواع و اقسام بورسيه ها و همچنين اجازه کار حين تحصيل، شرايطي را ايجاد کرده است که دانشجويان بتوانند هزينه هاي خود را پوشش دهند و مشکلي بابت پرداخت شهريه دانشگاه و هزينه هاي زندگي نداشته باشند.


موسسه دانش گستر کوه نور

براي دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا و ويزاي تحصيلي کانادا، حتما نيازمند يک مشاور خوب هستيد که پا به پا همراهتان باشد و از بهبود سطح زبان گرفته تا دريافت ويزاي تحصيلي، کمکتان کند.
موسسه دانش گستر کوه نور با بيش از ده سال سابقه فعاليت در اين حوزه مي تواند يک گزينه مناسب براي شما محسوب شود و شما را ياري کند تا روند مهاجرت تحصيلي خود را به بهترين شکل ممکن پيش ببريد.


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گربه بمبئي و ميزان سازگاري

جمعه 2 اسفند 1398
12:20
بوسه چین

گربه بمبئي و ميزان سازگاري

h312_t2.jpg

گربه بمبئي يک گربه باهوش است که علاقه زيادي به بازي کردن و جنب و جوش دارد و مي تواند استعداد هاي خود را در کنار خانواده‌اي که مايل به آموزش ترفندها و انجام بازي هاي تعاملي هستند، شکوفا کند.

مشخصات نژادي

رفتار محبت آميز با خانواده: خوب

برخي از نژاد گربه ها معمولا مستقل هستند حتي اگر از زمان بچگي توسط يک شخص خاص بزرگ شوند. ديگر نژاد ها به صورت خيلي صميمي با يک شخص خاص پيوند مي خورند و نسبت به ساير اشخاص بي تفاوت هستند. نژاد تنها عاملي نيست که بر ميزان عاطفه تاثير مي گذارد. به طور کلي گربه هايي که در خانه ها با انسان ها بزرگ شده اند راحت تر پيوند مي خورند و مي توانند بهتر ارتباط برقرار کنند.

ميزان ريزش مو: کم

اگر قصد داريد خانه خود را با يک گربه شريک شويد، ابتدا بايد با ريزش موهاي گربه در محيط خانه کنار بياييد. با اين حال ميزان ريزش مو در نژاد هاي مختلف متفاوت خواهد بود. اگر اهل تميزي و نظافت بيش از حد هستيد بهتر است يک نژاد را انتخاب کنيد که ريزش موي کمتري داشته باشد.

سلامت عمومي: خوب

به دليل شيوه هاي نامناسب پرورش، برخي از نژاد ها مستعد ابتلا به يکسري مشکلات بهداشتي ژنتيکي هستند. اين بدان معنا نيست که تمام گربه ها از يک نژاد به اين بيماري يا بيماري ها مبتلا مي شوند؛ يعني آنها در معرض خطر بيشتري قرار دارند. اگر تمايل داريد گربه‌ي خاصي از يک نژاد را نگهداري کنيد بهتر است با مشکلات ژنتيکي و بيماري هاي مربوط به آن نژاد آگاهي داشته باشيد.

پتانسيل بازيگوشي: زياد

برخي از گربه ها همانند بچگي هاي خود پر از انرژي و بازيگوشي هستند، در حالي که برخي ديگر جدي تر و آرام تر هستند.

تمايل به سرو صدا کردن: معمولي

برخي از نژاد ها بيشتر از بقيه سرو صدا ايجاد مي کنند. هنگام انتخاب نژاد در مورد نوع صدا و ميزان سر و صداي گربه خوب فکر کنيد تا در آينده به مشکل نخوريد.

رفتار دوستانه با کودکان: خوب

تحمل کودکان به اندازي کافي مي تواند مناسب باشد که بتوانيد يک گربه يا حيوان خانگي را براي نگهداري انتخاب کنيد. داشتن يک نگرش مثبت نسبت به دويدن کودکان و ايجاد سرو صدا توسط جوانان مي تواند يک نوع رفتار دوستانه و محبت آميز با کودکان در نظر گرفته شود. براي ساير نژاد گربه ها مي توان گفت که با توجه به شخصيت و زندگي گذشته خود ميزان صميميت و رفتار دوستانه آنها با کودکان متفاوت خواهد بود.

نظافت آسان: خوب

برخي از نژاد ها به نظافت خيلي کمي نياز دارند و برخلاف آنها براي رعايت نظافت برخي گربه هاي ديگر بايد مدام موهاي آنها را شانه بزنيد. در نظر بگيريد که آيا وقت و حوصله کافي براي نگهداري و نظافت گربه هايي با ميزان نظافت روزانه بالا داريد يا خير؟

ميزان هوش: زياد

برخي از نژاد هاي گربه از ديگر نژاد ها باهوش تر هستند. ولي مي توان گفت که تمام گربه ها اگر به شيوه‌اي مناسب با نژاد آنها از راه هايي تحريک ذهني شوند، مي توانند کار سخت خود درا به خوبي انجام دهند. اسباب بازي هاي تعاملي و خلاقانه، يک روش بسيار مناسب با تاثيرگذاري بالا انجام يک تمرين هوشمندانه توسط ساير گربه ها است.

رفتار دوستانه با حيوانات خانگي ديگر: خوب

دوستي با انسان ها يک چيز متفاوت از دوستي با ساير حيوانات خانگي ديگر است. برخي از گربه ها نسبت به گربه هاي ديگر بيشتر تمايل به رفتار دوستانه با حيوانات خانگي ديگر خواهند داشت.

اندازه: متوسط با نرهايي با وزن 3 تا 5 کيلوگرم و ماده ها با وزن 2 تا 4 کيلوگرم

پوشش خارجي: با پوشش خارجي کوتاه

رنگ: رنگ مشکي

طول زندگي: 12 تا 16 سال

اطلاعات بيشتر درباره اين نژاد

تاريخچه

پرورش دهندگان گربه طي آزمايشهاي بسيار زيادي، نژاد هاي متمايز جديدي با تکيه بر جهش هاي ژنتيکي طبيعي و عبور از نژاد ها براي رسيدن به يک ظاهر، رنگ و الگوي جديد ايجاد مي کنند. گربه بمبئي، که با توجه به نام عجيب و غريب يکي از بندر هاي هندوستان نام گذاري شده است، از تلاقي هاي بين نژاد برمه و سياه آمريکايي ايجاد شده است تا شبيه به نژاد پلنگ سياه باشد. پرورش دهنده حيوانات به نام نيکي هورنر از لوئيزويل کنتاکي، اعتبار خود را براي ساخت و گسترش گربه نژاد بمبئي در سال 1950 بدست آورد. هدف هورنر ايجاد يک گربه سياه و براق با بدن قوي و خلق و خوي دوستانه بود. در سال 1978، انجمن هواداران گربه ها نژاد بمبئي را به رسميت شناخت. امروزه اين نژاد توسط تمام انجمن هاي گربه ها شناخته مي شود.

شخصيت

گربه بمبئي، بسيار پر جنب و جوش و دوست داشتي است که به انسان ها علاقه زيادي دارد؛ همچنين مي توان گفت با بسياري از محيط ها و سبک هاي زندگي سازگار است. طبيعت آرام اين گربه، او را به يک نوع و نژاد عالي براي نگهداري در آپارتمان تبديل مي کند و زندگي با ساير حيوانات خانگي را دوست دارد، اگر چه قطعا در اين فکر بسر مي برد که حيوان برتر باشد. هميشه بايد انتظار داشته باشيد که گربه بمبئي را در قسمت هاي گرم خانه پيدا کنيد. بيشتر اين گربه ها با صدايي متفاوت و بلند با خانواده خود ارتباط برقرار مي کنند. اغلب گربه هاي بمبئي در بازي هاي واکشي (رفتن و آوردن) خوب هستند و بعضي از آنها ياد گرفته اند که در مکان هاي ليز و چسبناک راه بروند. او يک گربه باهوش است که علاقه زيادي به بازي کردن دارد و مي تواند توسط خانواده فعال خود و آموزش يکسري ترفند ها شکوفا شود.

سلامتي

هم گربه هاي با اصل و نصب که اجداد قديمي دارند و هم گربه هايي که به صورت ترکيبي از نژاد هاي ديگر ساخته شده اند، از بروز مشکلات بهداشتي متنوعي برخوردار هستند که ممکن است به صورت ژنتيکي به آن مبتلا شده باشند. بمبئي ها به طور کلي سالم هستند، اگر چه يکي از بيماريهاي ژنتيکي که در برمه ها ديده شده است در بمبئي ها هم مشاهده شده است. اين بيماري نقص جمجمه‌ا‌ي نام دارد.

گاهي اوقات با عنوان نقص سر نژاد برمه، ناهنجاري هاي مربوط به استخوان صورت که در بچه گربه هاي تازه متولد شده ديده شده است، مشاهده مي شوند. اين بچه گربه ها در حال بازسازي و درمان شدن هستند، بنابر اين افرادي که بچه گربه هاي بمبئي خريداري مي کنند با اين مشکل رو به رو نخواهند شد؛ وليکن پرورش دهندگان بايد به دقت بر روي نژاد ها و ژن ها مطالعه کنند تا مطمئن شوند ژن هايي که پرورش مي دهند مشکل خاصي نخواهند داشت.

مراقبت

پوشش خارجي کوتاه و براق گربه بمبئي را مي توان به سادگي با استفاده از حرکت دست و يا با استفاده از مسواک براي جمع کردن و برداشتن موهاي مرده يا جلوگيري از توزيع روغن هاي پوستي، به بهترين وجه ممکن تميز کرد. بردن به حمام براي اين نژاد بسيار ضروري است. دندان ها را مسواک بزنيد تا از بيماري هاي پريودنتال جلوگيري کنيد. مسواک زدن روزانه بهترين است ولي مسواک هفتکي مي تواند بهتر است مسواک نزدن باشد. گوشه هاي چشم بمبئي را با استفاده از يک پارچه نرم و مرطوب پاک کنيد تا هرگونه ترشح از بين برود. براي هر چشم از ناحيه جداگانه‌اي از پارچه استفاده کنيد تا خطر ابتدا شدن به عفونت هاي چشمي را کاهش دهيد. گوش ها را به صورت هفتگي چک کنيد. اگر کثيف به نظر رسيد مي توانيد با استفاده از يک پارچه نرم و تميز و مقداري از محلول سرکه، سدر و آب آن ها را تميز کنيد.

محل زندگي آنها را بسيار تميز نگه داريد. گربه هاي بمبئي مانند ساير نژاد ها بر روي بهداشت و نظافت مکان زندگي خود حساس هستند. اگر مي خواهيد براي محافظت از بمبئي خود از برخورد ساير حيوانات و حمله سگ ها يا ساير خطرات، آنها را داخل منزل نگهداري کنيد گزينه‌ي مناسبي را انتخاب کرده ايد.

پوشش خارجي و نظافت

گربه بمبئي به غير از پوشش خارجي مشکي و دراماتيک خود ظاهري شبيه به برمه دارد، وليکن مي توان تفاوت هايي مانند بدن بزرگ تر و پاهاي بلند تر را در ساختار جسماني آنها مشاهده کرد. او يک سر گرد با گوش هاي متوسط دارد که از هم فاصله دارند. چشم هايش به رنگ طلا يا مس هستند و يک دم صاف با طول متوسط در ساختار جسماني آن مشاهده مي شود.

منبع: فارسي پت


برچسب ها: گربه , بمبئی , و , میزان , سازگاری ,
[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حفاظ شاخ گوزني و هر آنچه بايد بدانيد!

چهارشنبه 30 بهمن 1398
11:44
بوسه چین

حفاظ شاخ گوزني و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد. حفاظ شاخ گوزني يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني چيست؟

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند. دقت داشته باشيد که علاوه بر مدل هاي سنتي، حفاظ هاي سرنيزه اي که از ميله هاي صاف و عمودي از جنس ميلگرد تشکيل شده اند وجود دارند. نمونه هاي بسياري از اين نوع حفاظ ها روي ديوار وجود دارد که با يک ظاهر زيبا و همچنين رنگ هاي متنوع نيز ساخته مي شوند. جديدترين نوع حفاظ هاي سرنيزه اي نيز حفاظ شاخ گوزني مدرن است که امروزه بسيار بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ شاخ گوزني مدرن است که در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشکلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يکي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است که مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراکم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد که از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره کرد. البته بايد بدانيد که حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يکي از ابتکارات شرکت هاي ايراني است که امنيت منازل و همچنين شرکت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي کند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات کلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا کنيم پس با ما همراه شويد.

حفاظ هاي کلي سرنيزه اي

مشخصات کلي حفاظ شاخ گوزني

به طور کل ميتوان گفت که حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شکل ظاهري اندک تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري که در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش کارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ شاخ گوزني شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب کارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد که اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يک رايج ترين نوع تراکم نيز وجود دارد که شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شرکت هايي که در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.

حفاظ هاي سرنيزه اي

دقت داشته باشيد که امنيت بخشي از خانه است که نمي توانيد با آن شوخي کنيد. شما نميتوانيد از انواع بي کيفيت نرده ها استفاده کنيد و در نهايت دچار مشکل خواهيد شد چرا که امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا کنون نياز به امنيت يکي از نيازهاي اساسي بشر بوده است که نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه کوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشکلات جدي بينجامد که در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ شاخ گوزني مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممکن است که اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ شاخ گوزني را از مراکز معتبر در اين زمينه خريداري کنيد تا بتوانيد کار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين کنيد.


برچسب ها: حفاظ , شاخ , گوزنی , , و , هر , آنچه , باید , بدانید! ,
[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دکوراسيون مدرن با استفاده از انواع شيشه

يکشنبه 27 بهمن 1398
22:04
بوسه چین

دکوراسيون مدرن با استفاده از انواع شيشه

شيشه‌ها از موارد مهم و ضروري براي استفاده در دکوراسيون داخلي و خارجي ساختمان‌ها هستند. انواع شيشه‌ها براي کاربرد هاي دکوراتيو ساخته مي‌شوند. از شيشه ها مي‌توان براي کاربرد‌هاي متفاوتي استفاده کرد که استفاده از آن در دکوراسيون تنها يک قسمت بزرگ از کاربرد‌هاي شيشه را در بر مي‌گيرد. براي همين هدف انواع شيشه هاي دکوراتيو را طراحي کرده اند که براي قسمت هاي مختلف ساختمان قابل استفاده هستند. از جمله اين شيشه ها مي‌توان به شيشه هوشمند، شيشه رنگي و شيشه لاکوبل اشاره کرد. اين نوع شيشه ها با تکنولوژي هاي جديد توليد شده‌اند و به همين دليل مي‌توان از آنها براي طراحي و دکوراسيون ساختمان‌هاي مدرن استفاده کرد.

دکوراسيون ساختمان، که از زمان‌هاي گذشته تا به امروز مورد توجه ساير افراد بوده است. امروزه اهميت بسيار زيادي براي همه ما پيدا کرده است. خانه جايي است که بيشتر ساعات شبانه روز را در آن بسر مي‌بريد. با توجه به همين نکته بايد سعي کنيد که همواره يک مکان مناسب و آرامش بخش را براي خود فراهم کنيد. مکان آرامش بخش براي هر کسي معناي جداگانه‌اي دارد. سليقه ها متفاوت بوده و هر کس براي طراحي و ساخت مکان زندگي خود از روش‌هاي مختلفي استفاده مي‌کند. در حال حاضر مهم‌ترين نکته در طراحي و ساخت خانه ها، مدرن بودن و داشتن تمام امکانات مورد نياز است. اين امکانات و دکوراسيون مدرن قابل استفاده در خانه‌هاي شخصي کوچک و ويلاهاي بزرگ مي‌باشد. همچنين مي‌توان از آنها در ساختمان‌هاي اداري و تجاري استفاده کرد. در ادامه با کاربرد ساير شيشه ها در طراحي دکوراسيون داخلي و خارجي انواع ساختمان آشنا خواهيم شد.

11g0_r2.jpg

شيشه رنگي و استفاده از آن در دکوراسيون داخلي

شيشه رنگي همان شيشه با تنوع رنگي بسيار زياد است. اين نوع شيشه‌ها تنها در دکوراسيون استفاده مي‌شوند. با نگاهي کوچک در پيرامون محيط زندگي خود متوجه حضور بسيار موثر شيشه‌ها در تمام قسمت‌هاي منزل خود خواهيد شد. نکته جالب اينجاست که اين شيشه ها هميشه بي رنگ نبوده و در بسياري از مواقع به صورت رنگي ديده مي‌شوند. براي رنگ کردن شيشه ها از مواد بسيار سخت فلز استفاده مي‌کنند. شايد عمليات رنگ کردن شيشه ها خيلي سخت و زمانبر باشد ولي بسيار موثر و کاربردي خواهد بود. به صورتي که در حال حاضر از شيشه هاي رنگي در برخي زمينه ها بيشتر از شيشه‌هاي بي رنگ استفاده مي‌شود.

شيشه‌ها از زمان‌هاي گذشته براي ساير کاربرد ها که از جمله آنها کاربرد هاي دکوري هم بود استفاده مي‌شدند. زمان هاي قديم شيشه رنگي در طراحي و ساخت پنجره هاي قديمي به نوعي استفاده مي‌شد. ولي در حال حاضر شيشه رنگي نقش بسيار مهم و اساسي در دکوراسيون ساختمان ها دارد. مي‌توان اين نقش اساسي را در ساختمان هاي مدرن به خوبي مشاهده کرد. تمام خانه هاي امروزي يک نشانه از شيشه در طراحي ساخت و دکوراسيون خود دارند. از جمله کاربرد هاي شيشه رنگي در دکوراسيون مي‌توان به استفاده از آنها بر روي ديوار، سقف، پنجره و ..... اشاره کرد.

شيشه هوشمند و کاربرد آن در دکوراسيون داخلي

شيشه هوشمند يکي از پرکاربرد‌ترين و محبوب‌ترين انواع شيشه ها است که براي صرفه‌جويي در ساير انرژي ها و کاربرد هايي اينچنيني بوجود آمده است. اين شيشه ها مي‌توانند با يک واکنش به شيشه هاي مات تبديل شده و از ورود نور خورشيد به داخل اتاق جلوگيري کنند. براي شناخت بيشتر مي‌توان گفت که شيشه هوشمند يک نوع شيشه است که توسط فناوري هاي جديد ميزان جذب نور را کنترل مي‌کند. از کاربرد هاي مهم اين شيشه ها مي توان به شيشه هاي آفتابگير اشاره کرد. بيشترين بخش از انرژي دروني ساختمان ها از طريق پنجره ها با شيشه هاي نامناسب هدر مي‌رود. با توجه به اين موضوع براي جلوگيري از اتلاف انرژي بيشترين تلاش را بر روي ساختمان ها صرف مي‌کنند. به همين منظور شيشه هوشمند توليد شد تا بتواند مقدار زيادي انرژي را درون ساختمان نگه دارد.

شيشه لاکوبل و کاربرد هاي آن

شيشه لاکوبل تتراگلس، يک نوع شيشه رنگي است که تنها در زمينه تزئينات و دکوراسيون استفاده مي‌شود. اين نوع شيشه در واقع به شيشه پشت رنگي معروف است. اين شيشه‌ها به شکلي توليد مي‌شوند که تنها از يک طرف به صورت شيشه رنگي ساخته شده و طرف ديگر آنها شيشه معمولي بدون رنگ مي‌باشد. قسمت رنگي شده با استفاده از لايه مخصوصي به نام پي وي سي لمينت مي‌شود و همين شکل ظاهري اين نوع شيشه را بسيار خاص و زيبا مي کند. به نوعي مي‌توان گفت که اين لايه به عنوان محافظ رنگ براي قسمت رنگ شده عمل مي‌کند. با توجه به طرز ساخت اين شيشه، مي‌توان گفت که مقاومت بالايي نسبت به شيشه هاي معمولي دارد و به همين سادگي شکسته نمي‌شود. اين نوع شيشه در دو نوع مات و شفاف توليد مي‌شود که نور نمي‌تواند از نوع مات آن به آساني عبور کند. به همين دليل مي‌تواند تاثير بسيار زيادي در صرفه جويي انرژي داشته باشد.


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نرده فلزي محوطه چيست؟

جمعه 18 بهمن 1398
11:58
بوسه چین

نرده فلزي محوطه چيست؟

نرده فلزي يکي از راه هايي که ميتواند بدست آن ديوارها و همچنين خانه ها خويش را از ورود غيرمجاز حفظ کنيد، نرده فلزي محوطه است. نرده هاي حفاظ به راستي باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خويش را حفظ کنيد. چه بسا فکر کنيد که اين پيشه آسان است اما در واقع نصب نرده فلزي محوطه يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب نرده فلزي محوطه و در ضمن نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

عوامل مؤثر بر برگزيدن گونه نرده فلزي محوطه

انتخاب نرده فلزي محوطه در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را لغايت مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين تقسيم شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع نرده فلزي محوطه آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده فلزي محوطه را حفظ کنيد. بايد در اين مقوله انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و در ضمن پيچيدگي هايي که در اين بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد که کار خريد و فروش نرده فلزي محوطه را به آساني اتمام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مشابه حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در بيرون از شهر حيات مي کنيد، نرده فلزي محوطه مي تواند دربرگيرنده شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما حتي مي توانيد از حفاظ هاي سنگين نيز استفاده کنيد.

نرده فلزي محوطه بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد نرده فلزي محوطه را خريداري کنيد مشابه دسته هاي ساير بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان باره استفاده قرار مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت کنيد.

ويژگي‌هاي نرده فلزي محوطه

شما بايد در حين خريد نرده به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. خاصيت هاي مختلف از آنگونه موارد زير مي توانند در خريد نرده فلزي محوطه حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ احد از مهم ترين موارد در انتخاب نرده فلزي محوطه است.

همانطور که گفتيم نزديک به کل حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده فلزي محوطه با ارتفاع بين يک متر الي يک متر و نيمه ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها نشانه گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد بلندي هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم داراي اهميت است که بلندي بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

تراکم و گونه نرده فلزي محوطه

تراکم حفاظ به راستي با به کارگيري ميله در بخش هاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم تقريبا تر خواهد بود. تراکم زير به معني فاصله اغلب ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، خرج هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار اغلب خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده فلزي محوطه به گونه ها مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده نرده فلزي محوطه شاخ گوزني

يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها به راستي به دليل همانندي زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين اسم شهرت مکشوف اند. خرج اين گونه نرده ها نسبت به ديگر نرده ها بالاتر است. هرچند که براي اين محصولات به راستي محدوده بها مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت که قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و بلندي آنها ارتباط دارد. اين گونه نرده فلزي محوطه معمولا مزيت هاي بسياري دارد که از دسته آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا نشدني-ناشدني است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل بهره‌گيري خواهند بود. همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين برتري هاي آن هاست. مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي قشنگ آن را دو چندان کنيد.

نرده فلزي محوطه سرنيزه اي

يکي از انواع نرده فلزي محوطه، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشکل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يکتا از انواع نوستالژيک حفاظ ها به احصاييه مي آيد که کل ما آنها را ميشناسيم. کماکان مي نا گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم هستي دارد. اين فرآورده هاي حفاظتي اما براي کاربران به انواع گوناگون ساخته خواهد شد. اين فرآورده حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند که از جمله آنها ميتوان به ارتفاع ??? متري، ??? متري و همچنين ??? متري اشاره کرد.

نرده فلزي محوطه ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يکتا از انواعي است که بايد آن را باره استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار کاربردي هم در اين مقوله مورد کاربرد قرار مي گيرد که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه هستي دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد گونه ها باستاني ترين از اين نرده ها نيز هستي دارد که ميله هايي عمود بودند که راز آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در گونه ها ديوارها مورد دربايستن است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد کرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده فلزي محوطه را خريداري کنيد بهتر است از مکان هاي معتبر در اين گويه بهره‌گيري کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.


برچسب ها: نرده , فلزی , محوطه , چیست؟ ,
[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ماليات بر ارث و نحوه محاسبه آن

چهارشنبه 2 بهمن 1398
20:03
بوسه چین

ماليات بر ارث و نحوه محاسبه آن

ماليات بر ارث و محاسبه ماليات بر ارث بر اساس معيار هاي مختلفي انجام مي شود که بستگي به تاريخ فوت و نسبت وراث با متوفي و همچنين ميزان و نوع دارايي هاي متوفي دارد.

نسبت وراث با متوفي و تاثير آن بر ميزان ماليات بر ارث

به طور کلي به ميزاني که اين نسبت نزديک تر باشد درصد ماليات بر ارث بالاتر ، و هرچه اين نسبت دورتر باشد ، درصد ماليات بر ارث کمتر خواهد شد.

تاثير نوع دارايي ها بر درصد ماليات بر ارث

دوستان عزيز ، درصد ماليات بر ارث براي انواع مختلف دارايي ها متفاوت است و اين گونه نيست که براي کل اموال يک درصد ثابتي در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال مقدار و درصد ماليات بر ارث منزل مسکوني با ماليات بر ارث مغازه متفاوت است.ماليات بر ارث سپرده هاي بانکي ، ماليات بر ارث خودرو ، ماليات بر ارث سهام و ماليات بر ارث اجناس توليدي ها هريک درصد متفاوتي دارند.

شما مي توانيد براي اطلاع از درصد ماليات بر ارث انواع مختلف دارايي ها به سايت فراز تکس به نشاني اينترنتي faraztax.com مراجعه کنيد و از کامل ترين و جامع ترين قوانين و اطلاعات و اخبار ماليات بر ارث باخبر شويد.

همچنين مي توانيد از مشاوره رايگان ماليات بر ارث به صورت تلفني يا آنلاين بهره مند شويد.

ما براي پرداخت منصفانه ماليات بر ارث به شما کمک مي کنيم تا ماليات اضافه پرداخت نکنيد.

d1bh_m1.jpg

تاثير تاريخ فوت بر مقدار ماليات بر ارث

قانون ماليات بر ارث در سال نود و پنج تغيير کرد و درصد هاي آن عوض شد بنابراين اگر زمان فوت مربوط به قبل از اين تاريخ باشد ماليات بر ارث طبق قانون قبلي و اگر مربوط به سال نود و پنج به بعد باشد ، ماليات بر ارث اموال طبق قانون فعلي محاسبه مي شود.

انحصار وراثت و مفاصاحساب ماليات بر ارث

لازم است بدانيد که قبل از پرداخت ماليات بر ارث بايد گواهي انحصار وراثت بگيريد و پس از آن ماليات بر ارث خود را پرداخت کنيد و مفاصاحساب ماليات بر ارث خود را دريافت کنيد.


برچسب ها: مالیات , بر , ارث , و , نحوه , محاسبه , آن ,
[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

چهارشنبه 2 بهمن 1398
15:38
بوسه چین

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بوسه چین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]